Çalışma Alanlarımız

Müsellim Hukuk ve Danışmanlık Bürosu

Müsellim Hukuk ve Danışmanlık Bürosu, kurulduğu 2021 yılından beri müvekkillerine dava hizmetleri vermektedir. Büromuz, kurumsal ve bireysel müvekkillerinin taraf oldukları uyuşmazlıkların gerek mahkemeler vasıtası ile gerekse danışmanlık hizmetleri ve müzakereler vasıtası ile çözümlenmesine yardımcı olmaktadır.

Müsellim Hukuk ve Danışmanlık Bürosu’nun avukatları, müvekkillerini mahkemelerin ve temyiz makamlarının her derecesinde temsil etmektedir. Büromuz avukatları aşağıdaki hukuk dalları da dâhil olmak üzere geniş bir alanda uzman dava hizmeti sağlamaktadır.

Hukuki Sorunlarınızı Çözmenize
Yardımcı Oluyoruz

Sigorta Hukuku

Sigorta sözleşmelerinden kaynaklanan hukuki uyuşmazlıkların çözümlenmesi,
Sigortacılık faaliyetine ilişkin olarak Kanunun sigorta şirketleri ve acenteleri için aradığı gerekli hukuki yapının tesisinin sağlanması, Sigortacılık alanına ilişkin idari denetimlerde gerekli hukuki desteğin sağlanması konularında müvekkillerimize destek veriyoruz.

İş ve Sosyal Güvenlik Hukuku

İş sözleşmelerinin hazırlanması, mevzuata uygun iş sözleşmelerinin fesihlerinin hazırlanması, işçi-işveren uyuşmazlıklarında çözüm sürecinin yürütülmesi ve danışmanlık hizmetinin sunulması, işe iade davası, iş kazası ve meslek hastalığı davası, kıdem ve ihbar tazminatı davaları, sosyal güvenlik alanına giren davalarını yürütmekteyiz.

Miras Hukuku

Vasiyet ve miras sözleşmelerinin düzenlenmesi, veraset ve intikal işlemlerinin yürütülmesi, mirasın reddi, tasarrufların iptali, tereke tespiti, izale-i şüyuu, ecri misil ve benzer diğer miras uyuşmazlık ve davalarına yönelik müvekkillerimize avukatlık ve danışmanlık hizmetleri sunmaktayız.

Gayrimenkul Hukuku

Gayrimenkullerin inşa edilmesi, satın alınması ve satımı dâhil her aşamada karşılaşılabilen uyuşmazlıklarda müvekkillerine danışmanlık hizmeti vermekteyiz. Hukuk Büromuz mal sahiplerini, kiracıları, gayrimenkul yatırımcılarını, müteahhitleri, inşaat firmalarını hukuki alanda temsil etmektedir.

Aile Hukuku

Evlenme, boşanma, nafaka yükümlülükleri, velayet, eşler arasındaki mal rejimleri, hısımlık, soy bağı kurulması, evlat edinme, çocuk malları, aile malları ile vesayet gibi konularda aile hukukundan doğan ihtilafların alternatif çözüm yollarında ve mahkeme önünde çözümlerinde, taraflar arasındaki protokol düzenlenmelerinde müvekkillerimize hizmet vermekteyiz.

Ticaret ve Şirketler Hukuku

Ticari hayatın çeşitli alanlarında faaliyet gösteren kurumsal şirketlere Ticaret Hukuku ve Şirketler Hukuku kapsamında doğan ihtilafların mahkeme önünde ve arabuluculukta çözüm sürecinde, ilgili yasal mevzuatlar çerçevesinde danışmanlık ve avukatlık hizmetleri vermekteyiz.

Yabancılar Hukuku

Yabancılar ve vatandaşlık hukukuna ilişkin danışmanlık hizmetleri; çalışma izni başvuruları, gayrimenkul alım-satım ve kiralama işlemleri; ikamet izinleri ve bu izinlerin uzatılması, yabancıların miras hukukuna ilişkin işlemlerinin yapılması, Türk vatandaşlığına geçiş ve vatandaşlığın kaybı işlemlerinde müvekkillerimize destek veriyoruz.

Tüketici Hukuku

Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun, Borçlar Kanunu, Ticaret Kanunu ve ilgili yönetmeliklerin alanına giren konuların, Tüketici Hakem Heyeti ve Tüketici Mahkemelerinde görülen ihtilaflı hususların çözümünde danışmanlık, arabuluculuk ve dava hizmeti vermekteyiz.

İdare Hukuku

Başta idarenin tek taraflı işlemleri, idari yaptırım kararlarına itirazlar, idare ile akdedilen sözleşmeler, kamu ihale kurumu kararlarına yapılacak itirazlar ve uyuşmazlıkların çözümü, belediyelerin imar ve iskân işlemlerine karşı yapılacak olan ve itirazlar ve hukuki prosedürün işletilmesi gibi konular olmak üzere; idare hukuku kapsamına giren tüm konularda hukuki danışmanlık ve avukatlık hizmeti vermekteyiz.

Süreç Nasıl İşliyor?

Danışma

Durumunuzu ayrıntılı bir şekilde değerlendirir ve size en uygun hukuki çözümleri sunarız. Sorularınızı yanıtlar ve sürece dair ilk adımları planlarız.

Strateji Belirleme

Hukuki meseleleriniz için en etkili stratejiyi geliştiririz. Alternatifleri belirler, riskleri ve fırsatları değerlendiririz.

Eyleme Geçme

Belirlenen strateji doğrultusunda hukuki adımları atarız. Yasal süreçleri başlatır, gereken belgeleri hazırlar ve sürekli bilgilendirme yaparak süreci takip ederiz.

Hukuki Sorunlarınızın Çözümüne Yardımcı Oluyoruz

Müvekkillerimizin taleplerine yönelik
dava ve hukuki danışmanlık hizmetleri vermekteyiz.